Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



maandag 9 maart 2009

update!

Eindelijk nog eens blogger tijd....
Na het MUCO evenement dit weekend een dagje verlof genomen om weer op de plooi te komen. Heb al ATC'tjes gemaakt die dringend de deur uit moesten, een lo'ke afgewerkt, de 20x20 swap gemaakt voor het forum van in2hobby... kortom, ben mijn schade aan het inhalen.
Deze ATC'kes kreeg ik als ruil van de vintageswap op de creatief met stempels groep. Alweer een gedraaide foto....geen idee waarom. Van organisator Ilse kregen we ook een leuk extra'tje, thanks Ilse! Verder een lo gemaakt met het nieuwe BG MArrakech papier. Ook de nieuwe prima swirls en prima bloemekes gebruikt : -) Super zijn die! Het papier is heel geschikt voor de zomerse foto's, reisfoto's,.... Ook hier gedraaide foto's :-(




En nog eens een borduurwerk update. Onlangs bij Wendy geweest en daar was Els aan het borduren en mocht ik de werkjes van Wendy aanschouwen. Ik kreeg er ook weer zin in en nu schiet deze toch al aardig op. Foto met en zonder flits, wegens erg onduidelijk te fotograferen






dat was het voorlopig....

1 opmerking:

Wendy zei

Die is echt al goed opgeschoten, haast u maar, dan kan je aan een HAED beginnen :)