Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zaterdag 13 juni 2009

scrapwerk!

Ik ben bezig met het scrapkampioenschap van creabest. Daar heb ik vorig jaar ook aan deelgenomen. Het zorgt ervoor dat ik lekker veel wegscrap in een korte tijd, want had zelf gemerkt dat er, behalve de verplichte nummertjes niet veel meer uit mijn handen kwam. Dus nu, elke dag een uitdaging ...
Vorig jaar heb ik mijn stapel trouwfoto's hoofdzakelijk gebruitk, dit jaar maak ik er gebruik van om mijn foto's van onze trip naar Parijs weg te werken.

Deze toon ik voorlopig al, zal de posts wat spreiden :-)

opdracht was : minstens 75% blauwe lo



opdracht : maximum 1 cardstock vel en maximum 1 vel design papier


Dat was het voorlopig. De rest volgt later wel :-)


Geen opmerkingen: