Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



maandag 27 juli 2009

creatieve update!

Ondanks mijn vakantie nog niet tot een blogupdate gekomen, maar ja, met het feestje van papa nogal druk geweest en met de bouw....

Ziehier de laatste creaties :

Kaartje voor trouw van mijn nicht binnenkort ....foto is niet super, de kaart is WIT en de gebruikte chipboard figuur is in tinten van roze en bruin
Kaartje dat mijn tante dit weekend kreeg voor haar 50ste verjaardag
en de kaart die mijn schoonzusje kreeg voor haar 29ste verjaardag...


en dit zijn een deel van de uitnodigingen die ik maakte voor het feestje van mijn pa. Het was een pensioen/verjaardagsfeestje want hij werd er ook zestig zaterdag....

Deze kaart is al van een tijd terug en kreeg mijn vader voor vaderdag


1 opmerking:

Monica's borduurhoekje zei

Het ziet er allemaal weer goed uit!

(en nu moet ik rap gaan borduren aan een verjaardagskaart voor jou ;) )

Groetjes, Monica