Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zaterdag 1 mei 2010

werk je stash weg...

In het kader van 'ik werk mijn stash weg' heb ik er nog een klein werkje uitgehaald, in de hoop ook deze weg te werken. Hoe meer dingen ik borduur, hoe sneller ik misschien nog eens iets mag aanschaffen van mezelf? hmmm....dan zullen er eerst toch wat van de grotere werken ook moeten verdwijnen.
Doelstelling is toch om tegen de verhuis de kattenafghan af te hebben, zodat die een ere plaatsje kan krijgen :-)

Maar voorlopig dus deze opgestart, klein genoeg om ook in de zetel bij mij te nemen, dat lukt dus niet met de kattenafghan....


Geen opmerkingen: