Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



donderdag 5 augustus 2010

nieuwe kit!

Ik heb deze besteld! whohooo, kan niet wachten tot hij er is. Zal rond mijn verjaardag zijn, ideaal dus. Denk dat deze onmiddellijk opgestart zal worden en in de rotatie gaan. Zeker nu de katjes zo vlot opschieten!
Wat vinden jullie ervan? Het is een dimensions gold. Het wordt mijn eerste echte dimensions pakket (behalve dan dat kleintje onlangs van de visserskast) Heb al vaak met grote ogen naar de gold collection gekeken, maar ze zijn best prijzig. Maar nu de kattenafghan af is, en het lanarte werk, micht ik deze voor mijn verjaardag van mezelf!


10 opmerkingen:

Monica's borduurhoekje zei

Ik denk dat dit een hele mooie zal gaan worden. Een leuk verjaardagscadeautje om te krijgen :-)

Groetjes, Monica

kruissteekje zei

heel mooi pakketje Veerle en alvast een gelukkige verjaardag !

Gerda zei

Schitterend pakket Veerle.... luchtballonnen en ook nog vuurtorens zijn helemaal mijn ding!!! Ben benieuwd naar de eerste update.

Liefs...

antje zei

Hoi Veerle hij is SCHITTEREND!!!
groetjes Antje

Annette zei

wat een prachtig pakket..
Zo'n slabbetje is heel makkelijk te maken, je borduurd wat op stof leg het op badstof, knip dit in het model dat je wenst. zigzag dit rondom af en dan biasband er rondom naaien... kind kan de was doen...hihihi

Christel zei

Die is mooi!!
Veel plezier ermee!

Tania zei

Wat een prachtig pakket heb je uitgekozen voor je verjaardag. Je gaat er zeker veel plezier aan beleven.

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Ik vind hem super mooi ,denk dat ik hem ook op mijn verlanglijstje ga zetten euh..... verlang "rol" !;)

Desirée zei

Het is een erg mooi pakket, echt eentje om bij weg te dromen als het klaar is.

Mylene zei

A gorgeous design. Can't wait to see your progress.