Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 12 juni 2011

nog eens gescrapt

Gisteren gaan croppen bij Vicky samen met Daphné. 't Was alweer een poos geleden dat ik nog gescrapt had, dus even zoeken naar de 'scrapmood'. Toch 2 spreads gemaakt. 't is te zeggen, papier en foto's zonder titels, journaling en embelies, dat is thuis gebeurd. Deze morgen dus afgewerkt en hier de resultaten.

De eerste spread is van ons uitstapje naar Den Bosch naar de kaart-en scrapbeurs en de stoffenbeurs van in maart:




Dan een spread met de foto's van Djurre's eerste verjaardag. Heel druk voor mijn norm, maar ik vind hem toch leuk worden met al die details.









Er liggen nog een hoop foto's te wachten, deze week is er een bestelling aangekomen van rond de 200 foto's, dus er kan weer vollop gescrapt worden!

1 opmerking:

zenuwpees zei

je maakt heel mooie kaarten,je blog is mooi.Ik volg je . Groetjes Marie-Claire