Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 7 oktober 2012

kaartjes

Amai, ik zie dat ik al een maand niet geblogd heb!!! en het is dus niet zo dat ik niets gemaakt heb, maar het komt er niet van om ze te posten op mijn blog....

Dus hier een lading kaartjes van de voorbije maand :-)

Deze zitten in de bak :
 
 
Deze voor het huwelijk van evelyn en Christophe :
 
Deze voor de verjaardag van Emile :
 
Deze voor jarige Xander :
 
En deze zit ook in de bak :


Dat was het weer.Hopelijk duurt het niet zo lang eer mijn volgende bericht er is :-)

groetjes

6 opmerkingen:

Leonie zei

Ze zijn leuk geworden, Veerle!

jolanda zei

prachtige kaartjes.
De bovenste vind ik helemaal top!

Tania zei

Wat een leuke kaartjes!

Connie Leman zei

Ik vind ze stuk voor stuk heel mooi Veerle !! Het leuke accent met die "lasso" op je cowboy-kaartje vind ik ook erg tof !! Groetjes en liefs, Connie

daphné zei

ewel, het duurt weer zolang tegen dat het volgende bericht er is
misschien helpt dit een beetje, ik heb je een award gegeven :D
ik neem aan dat je de weg naar mijn blog wel nog vindt ;)

leonie zei

Hai Veerle, ik heb je een award gegeven, kijk even op mijn blog. Groetjes, Leonie