Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 28 juli 2013

nog steeds....

Nog steeds te warm voor de papierhobbies.... papier plakt aan de handen en armen, dus dat is nog geen optie...dus maar weer wat borduren....

Ik heb de ballonnen en de northern dignity uitgehaald.....Een eeuwigheid geleden was ik hier gestrand :

 

Ik hoop snel updates te kunnen showen en ondertussen op de tanden bijten om geen kleintje erbij te nemen als afwisseling...

2 opmerkingen:

Natalie Laurijssen zei

Toen ik klein was zag ik hoe mijn moeder naailapjes maakte, ik vond het helemaal geweldig en begon er zelf ook mee! Ik werk steeds aan de lappen van Lanarte. Het naaien staat bij mij momenteel op een laag pitje, iets voor in de koude wintermaanden onder een deken voor tv. Ik ben benieuwd naar je resultaten!
Groetjes
Natalie

Tania zei

Goe bezig zenne, Veerle ;-) Ze zien er allebei prachtig uit.