Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



dinsdag 15 oktober 2013

Groot nieuws !!!

Dag iedereen,


Eindelijk mag ik het jullie vertellen, want nu heb ik de officiĆ«le brief in mijn bus gekregen. De opmerkzame volger van mijn blog heeft het reeds gemerkt aan het logo dat links in de balk is toegevoegd op mijn blog : Ik ben gekozen om lid te worden van het DT van Joy!crafts! Hoe super is dat???



Een paar weken terug dan toch maar, na lang twijfelen drie projecten in gestuurd, vergezeld van een leuke brief en toen kreeg ik woensdag plots een mail dat ik er bij was! En nog geen half uur later al telefoon, om me uit te nodigen op hun team dag de dag er na. Jammer dat het zo kort dag was, dat kon ik niet geregeld krijgen op zo'n korte termijn op mijn werk..... Maar ik kijk alvast uit naar de volgende meeting met de andere dames :-)

Hierbij de drie creaties die ik instuurde, ze kwamen al op mijn blog voorbij, maar toch nog eens tonen welke het waren :-) Ik heb geprobeerd drie totaal verschillende dingen te maken.



 
Lid van een DT van een internationale hobby-groothandel, dat had ik nooit durven dromen....
Ik hoop jullie spoedig mooie creaties met de spullen van Joy! te kunnen tonen om jullie te inspireren!
 
groetjes
Veerle

3 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Jaaa welkom to the club.. leuk vor je Veerle en je 3 creaties zijn echt heel mooi!

Marjan zei

Hoi Veerle,

Welkom bij het Joycrafts-team !!
Ik had jouw blog al gevonden.
Jammer dat je er donderdag niet was, maar dat komt vast een volgende keer wel goed.
En zolang kletsen we maar een beetje op het www (blogs, facebook enz).

Groetjes, Marjan

Tania zei

Een dikke proficiat!
Kijk al uit om je creaties voorbij te zien komen.