Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



donderdag 15 oktober 2015

bloghop Joy!crafts

Dag allemaal,


Graag wil ik jullie inspireren met twee kaartjes gemaakt met de leuke let's party producten van Joy!Crafts. Deze kaarten heb ik gemaakt speciaal voor de bloghop op het Joy!crafts blog. Ik heb gekozen om de clearstamp set te gebruiken voor een kaartje om aan te kondigen dat twee mensen gaan samenwonen.
 

 

Met een aantal dames van het DT team zijn we aan de slag gegaan met de let's party collectie. Als je bij iedereen langs gaat en een berichtje achterlaat, kan je een mooie prijs winnen :-)

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
Hop van 15 t/m 18 oktober langs de blogs van:
Veerle ( hier ben je nu)
en laat een leuke reactie achter.

Als je bij alle 5 de dames een reactie hebt achter gelaten, kom je terug op het Joy!Crafts blog en laat je een reactie achter dat je hebt meegedaan. 
 
Onder de bloghoppers verloten we een leuke prijs uit onze nieuwe collectie...
 
groetjes, Veerle

 

20 opmerkingen:

ger zei

leuke kaart heel apart super hoor groetjes van gerrie

ger zei

leuke kaart heb u gemaakt super hoor gr. gerrie

Alice zei

Mooie kaartjes.
Wat een leuke tekst is dat super.
Groetjes alice

Lia zei

Goh wat heb je dit leuk gedaan, mooi, leuk en eenvoudig, toppertjes,
groetjes Lia

LiesyCreativeMoments zei

Leuk met dat huisje, is dat ook een mal?

Wil Frutsel zei

Jij bent de laatste waar ik aan kom hoppen. Er zit wel een klein haperingetje in het hopsysteem, want bij Miranda ging er iets fout. Daar kon ik niet aanklikken naar jou en dus ben ik even terug naar Katja gegaan.
Maar nu over je kaartje, ik vind hem superprachtig. Een hele andere stijl dan de kaartjes van de andere meiden, alhoewel ik wel een tekststempeltje terugvind op je kaart. Ik vind het een hele mooie samenwonen/ liefdeskaart Veerle, en je hebt hem prachtig gemaakt met mooie mallen en kleuren, petje af!!
xx Wilma

Maryann Laursen zei

Such an awesome card here too. But like more of your mates here I wish you had the opportunity to translate, as not many of us understand Dutch, so I could also read the text, but I loved your work , it´s gorgeous.

Feikje zei

Wat een leuke stempel is dit zeg! Je hebt er maar mooie kaarten van gemaakt.

Veerle zei

L.v.E : de huisjes zijn inderdaad ook een mal van joy!crafts. artikel 1201/0096

Unknown zei

Hoi Veerle

Je kaart is erg leuk geworden!!

Groetjes Diana

Sylvia zei

Super leuke kaarten. En de tekst vind ik ook erg leuk.

Groetjes Sylvia

Chantal zei

Wat een lieve kaarten. De eerste is mijn favoriet. Dat 'opgevulde' hart is echt super.
Groetjes, Chantal S

mieke zei

Erg leuke kaartjes,

Mieke

mieke zei

Super leuk kaartje !!

Mieke

Marja zei

Leuk kaartje
Groetjes Marja

Valerija zei

Cute and love that flower and heart!
Valerija x

Gerrie zei

Je zult deze kaart maar op je mat vinden als je gaat samenwonen, daar word je toch warm van! Mooi hoor!! Gerrie

ionabunny zei

Love the colours and die cuts. Hugz

Natasja's Kaarten zei

Wat een leuke kaart! Super!

Groetjes, Natasja

Unknown zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt,
mooie kleuren heb je gebruikt en leuk die teksten er in verwerkt.

Groetjes Esmeralda