Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



vrijdag 15 januari 2016

Bloghop Joy!crafts


Dag allemaal,
Graag wil ik jullie inspireren met deze creatie gemaakt met de nieuwe horse producten van Joy!Crafts. Deze boekensteun heb ik gemaakt speciaal voor de bloghop op het Joy!crafts blog. Ik heb gekozen om met grijsboard een boekensteun te maken, in combinatie met het MDF paardenhoofd. Verder heb ik de boekensteun bekleed met mooi design papier, plaatje en stempel van de horse reeks. Het hoofd heb ik in bruin geverfd, zodat het mooi paste bij het hout structuur papier.
 


 

 
Met een aantal dames van het DT team zijn we aan de slag gegaan met deze collectie. Als je bij iedereen langs gaat en een berichtje achterlaat, kan je een mooie prijs winnen :-)

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?

Hop van 15 t/m 18 januari langs de blogs van:

Veerle ( hier ben je nu)




en laat een leuke reactie achter.

Als je bij alle 4 de dames een reactie hebt achter gelaten, kom je terug op het Joy!Crafts blog en laat je een reactie achter dat je hebt meegedaan. 

Onder de bloghoppers verloten we een leuke prijs uit onze nieuwe collectie...

 

groetjes
Veerle
 

19 opmerkingen:

Veerle zei

Hoi Veerle,
ik ben op je blog terecht gekomen via de bloghop van Joy en vind het erg gezellig om je hier tegen te komen, ik ken je via een FB groep denk ik :)
Ik heb me meteen aangemeld als nieuwe volger hoor !
Wat een prachtige boekensteun heb je gemaakt met de mooie materialen ! Heel tof gedaan !
Jullie hebben echt alle 4 iets totaal verschillend gemaakt, erg leuk !
Groetjes
Margo

Veerle zei

das ist ja eine tolle Idee!
GEfällt mir sehr gut.
lg Nadja

Anoniem zei

Superleuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margreet zei

Wat een origineel idee om een boekensteun te maken, Veerle...heel mooi gedaan!
xxx Margreet

Wil Frutsel zei

Wowww wat een prachtige boekenstandaard heb je voor de bloghop gemaakt. Helemaal super. Prachtig gedaan. De paardeserie is prachtig, en je kan je gemaakte kaartjes en creaties ermee heel goed kwijt denk ik, want er word in Nederland heeeeel veel paard gereden. Mijn dochter rijd ook dressuur!!
xx Wilma

Bea zei

Supergave creatie Veerle....

groetjes Bea.

Bea zei

Supergave creatie Veerle...

groetjes Bea.

Colinda zei

Wat een gave creatie!
Alvast een fijn weekend,
Colinda

Unknown zei

wat leuk bedacht zo als boekensteun
groetjes jannie

Unknown zei

Die is leuk!! Voor de paardenliefhebber leuk voor in de boekenkast!

Groetjes Petra
pvscreativelife.blogspot.nl

KarinsArtScrap zei

Veerle dat heb je mooi gemaakt ziet er goed uit.
Gr Karin

ionabunny zei

What a fun piece. Love practical art. This is gorgeous. Hugz

Andreja zei

WoW, what a fantastic creation you made :-)) I like all details. Hugs, Andreja

Brenda zei

Erg mooi! Super idee om een boekensteun te maken.

Cootje zei

Leuke kaarten, Cootje R.

Valerija zei

Wonderful creation! I have never seen anything like this. Love it!
Hugs, Valerija

Lisbeth zei

hoi
superleuke en toffe creatie
grtjs lisbeth

Unknown zei

Wat een mooie boeken steun heb je gemaakt,
heel leuk bedacht.

Groetjes Esmeralda

Unknown zei

Wat een mooie boeken steun heb je gemaakt,
heel leuk idee heb je bedacht,

Groetjes Esmeralda