Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



woensdag 27 september 2017

Borduren

Hallo,


Op een scrapcrop begin augustus zat de dochter des huizes te werken aan een borduurwerkje. Waardoor weer het besef kwam hoeveel prachtige pakketten ik nog liggen heb en wat er al allemaal gestart is en veroordeeld was tot een WIP....
bij thuiskomst dan maar eens naar mijn werkjes gekeken en gezien dat deze gestart was kort na de geboorte van Niels :


een pakket van Vervaco waarvan ik trouwens ook nog het zusje liggen heb, de handjes in grijstinten. Ik haalde hem zo uit de doos : 

En ongeveer een maand later, heb ik nog eens een afgewerkt werkje. Al heel lang geleden :-) 


Voorlopig nog geen naam, datum, gewicht of lengte erbij, denk dat ik dat pas doe als ik de handjes ook af heb en dan de info verdeel over beide werkjes.
Ik heb wel weer de smaak te pakken. Ben door mijn borduurmateriaal gegaan, en gezien dat ik echt nog veel liggen heb, en ook al veel werkjes half afgewerkt. Daar maar eens een eerste doel van maken oom die stapel te verkleinen.... wordt vervolgd


2 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

Erg mooi geworden. Blijft leuk he dat borduren. Veel borduurplezier!

Geke zei

Het zijn echt prachtige pakketten hé, die grijs en sepia tinten van Vervaco. Echt heel mooi geworden. En wat heb je het snel afgewerkt!
Bedankt trouwens ook nog voor je berichtje op mijn blog van een tijdje terug. Wilde je eigenlijk een berichtje via Fb sturen maar het kwam er niet van.
Een keer weer afspreken met Marianne erbij lijkt me erg leuk. We zullen toch een keer aan het plannen moeten gaan (maar daar ben ik dus erg slecht in).