Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zaterdag 26 januari 2008

paper adventure 08

Ik ga proberen deze uitdaging aan te gaan :
elke week wordt er een begrip/woord geplaatst op de site van paper adventure waarrond je iets maakt. Ik wil graag een boekje op A5 formaat gaan maken. De eerste vier begrippen zijn al bekend (ik ben er iets te laat achter gekomen dat het gestart was) en niet eenvoudig. Maar daarom is het ook een uitdaging! Ik heb al een paar ideeën en ga ermee aan de slag. Het lijkt me leuk om achteraf terug te lezen hoe ik in 2008 in elkaar stak :-)

Als er iets af is, dan zien jullie het wel verschijnen.

Ben er trouwens toch in geslaagd deze middag een lo te maken over het huwelijk van Inge en Gino. Een foto volgt wel later. Mischien maak ik er nog een spread van.

tot later maar weer!

Geen opmerkingen: