Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



dinsdag 10 juni 2008

scrappen update

De update van het scrapwerk.
Ik doe mee aan een uitdaging waarbij er 23 dagen achter elkaar elke dag een uitdaging geplaatst wordt. Deze lo was opdracht 3 : maak een oranje lo. Omdat dit echt niet mijn kleur is heb ik ervoor gekozen om een aansluitende lo te maken bij deze van Athene die ik een paar weken geleden toevallig maakte. Dit is dus de nieuwe lo: en samen met de vorige vormt hij deze spread :
Verder ook nog een schets gebruikt voor deze lo :




De volgende lo was voor de eerste opdracht van de uitdaging. Er werd een schets gegeven die moest gevolgd worden. Uiteraard is het weer een lo geworden voor het huwelijksalbum....


De tweede opdracht was het maken van een enkele lo met minimum zes foto's erop. Hiervoor heb ik een lo gemaakt die aansluit bij de lo openingsdans die ik vorige week maakte...de papierstroken laten doorlopen en heerlijk veel foto's op verwerkt... Op de tag staat de tekstsong van het openingsnummer. De tag wordt geklemd tussen de lintjes...



De spread ziet er dan als volgt uit:
Dat was het voor het scrapwerk....
tot blogs



Geen opmerkingen: