Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



vrijdag 4 juli 2008

scrapupdate!

Hallo iedereen!

Het is weer een tijd geleden dat ik mijn scrapwerk nog eens poste. En zoals jullie weten doe ik mee aan een uitdaging waardoor er 23 dagen lang een nieuwe uitdaging passeerde en nu ben ik rond. Het was een heel handige stok achter de deur om vooral veel lo'tjes te maken voor het huwelijksalbum!

Hier komen alle foto's :

De eerste lo is eentje gemaakt via een online crop, aan de hand van een schets. Ik heb de schets vrij letterlijk gevolgd waardoor het voor mijn doen een vrij drukke lo is geworden, maar ben er best tevreden over!

Deze lo is de finale opdracht van de uitdaging : scrap over jezelf en waarom je de uitdaging aanging. Gemaakt met Cosmo Cricket papier (in2hobby), Daisy D lintjes, prima flower bloemekes....Foto is niet super door lichtkaatsing en het groen hoort niet bij de lo! Dat is een album waar de lo op ligt

detail van de bloemekes, bewerkt met stickles
journaling deel1
en deel 2

Deze lo was opdracht 19, een schets
Opdracht 20, gebruik stempels op je lo (foto hoeken zijn gestempeld met bloemenhoekjes)
Opdracht 21 : gebruik iets minstens 20 keer op je lo : ik heb blinkende hartjes gekozen in allerlei formaten :
Opdracht 22 : een schets :


Opdracht 14 : maak een lo in 1 kleur met alle mogelijke tinten ervan
Opdracht 15 : maak een lo waar stippen en strepen op voorkomen :
Opdracht 16 : een schets
Opdracht 17 : maak een lo met 2 contrasterende kleuren. Deze heb ik gelift van iemand.
opdracht 18 : gebruik minstens 5 verschillende soorten design papier

opdracht 8 : gebruik stof op je lo (geen vilt of lint) : deze vind ik persoonlijk de moeilijkste. Ik had nooit eerder stof gebruikt en heb ook helemaal geen stoffen in huis!! Dan maar een oude Tshirt gesloopt en ringen uit gesneden om bloempjes te maken. De stof is bewerkt met distressinkt

opdracht 11 : bouw een lo op uit ronde vormen
Opdracht 12 : maak een lo met hoofd- en subtitel
opdracht 13 : een schets

DAt waren alle lo's die jullie nog tegoed hadden. Zoals jullie merken ben ik goed opgeschoten met het huwelijksalbum en ben dan ook bijna door de mooiste foto's. Ik heb natuurlijk nog een pak liggen van het avondfeest, maar die zijn veel minder mooi en dan heb ik er ook nog een paar van de wettelijke trouw, maar ook die zijn niet zo mooi...

3 opmerkingen:

Carla zei

Leuk is alles geworden ( ik kon niet alles zien op het forum) maar is wel de moeite waard om even bij te kijken.....

daphné zei

amai, wat een hele stapel lo's
Ik vind de lo's van je trouwalbum echt super, helemaal verslingerd aan het papier, prachtig ook dat je alles zo sober houdt, zo komen de foto's echt tot hun recht.
groetjes
Daphné

Margreet zei

Hier zaten ook nog lo's tussen die ik nog niet had gezien bij het scrapkampioenschap. Die ene lo met blokjes herkende ik, leuk om te zien wat jij er van gemaakt hebt.
Ze zijn heel mooi geworden allemaal.