Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 17 augustus 2008

kaartjes!

Weer wat kaartjes te showen!

Deze kaart kreeg ik samen met het pakketje van Arja omdat ik een weekje nachtzuster was op de groep...is het geen cutie?


Dit pakketje kreeg ik van Daphné omdat Lucie mijn naam trok uit de lo's die gemaakt werden adhv haar eerste schets... Thanks Daphné!!
Deze kaart ontvangen nav swap11 : bloemen
en dan kaartjes gemaakt : nog eens de queree ponsen bovengehaald
kerstqueree :
deze gemaakt met een mal voor de GAMU ! (29)
Een leuke verjaarkaart met materiaal uit de kit :
ATC'tje : red bird

en een bedankkaartje voor Ann, die me een dienst bewezen had... nog eens geponst...
Verjaarkaart met october afternoon papier, erg dankbaar papier dit!
stempelkaart voor een huwelijk....
experimenteren met alcoholinkt...
geborduurde kaart met bijhorend 3D plaatje, neutraal voor in het bakje, er kan nog altijd een sticker op als de kaart een bestemming krijgt....

Dat was het weer.... jullie zijn weer bij met alles...
tot later!
groetjes

3 opmerkingen:

Anoniem zei

nogmaals dank u hoor Veerle voor het kaartje , het staat hier te pronken op de kast en het mag daar zeker nog een poosje blijven staan!

Ann Goesaert

daphné zei

blij dat je er blij mee bent met je pakketje. En je trouwalbum is nu af! Nuja, beter laat dan nooit he.
groetjes
Daphné

Krisje zei

Zo'n mooie kaartjes zeg! Ja da oktober afternoon vind ik ook super mooi. Annick, die ook mee naar de Efteling was heeft die pizzadoos van Pien, en dat zat vol met dat lekkers deze maand. Yummie!