Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zaterdag 29 augustus 2009

verjaardagspost!

Donderdag was ik jarig! Ik werd 29 en heb een hele hoop leuke post gehad, waaronder ook een hoop zelfgemaakte kaarten. Ik ben lid van een aantal groepen, dus dan loopt het snel op, de kaartjes :-)

Ziehier, de pracht die op mijn kast staat :

Resie: Ingrid:
Arja :
Anneke:

Christine:
Nel:

Debby:

Marijke:

Monique:

Mich:
Marianne:

Monique:


oma en opa :
mijn ouders:

Anne :

Karin :

Enny (met stempelsvan Parijs!! Mijn favo stempelonderwerp) :

Lien :
Cindy :


Dat waren ze, geef toe : prachtig allemaal!
Bedankt iedereen, dit is zo super!!

2 opmerkingen:

Monica's borduurhoekje zei

Ze zijn stuk voor stuk erg mooi. Petje af voor de zelfgemaakte kaarten. Het maakt je verjaardag leuker.

Groetjes, Monica

Marijke zei

Leuk om zo veel mooie kaartjes te krijgen hé!