Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 20 juni 2010

creatieve update

Zaterdag waren Santino en ik exact drie jaar getrouwd, vandaar een klein kaartje voor hem gemaakt


Deze lo toont Santino en Felix die samen op de playstation spelen :-) Ik vind deze erg geslaagd en stoer papier ook...
paar details :



Ik heb de foto's van ons bezoek aan het koninginnehof in Oostende eind april ook gescrapt :


er is nog een lo van gemaakt maar die kan ik voorlopig niet showen.
Deze is van ons familiefeestje voor nieuwjaar. Eens geen wit cardstock gebruikt, omdat het papier al zo druk was. Minder geslaagd vind ik, maar dat komt vooral door het papier vrees ik...
en nog een paar atc's voor de alfa swap. Achtergrond gemaakt met keukenpapier en ecoline.
De eerste staat gedraaid, weet niet waarom...

Tot de volgende!

3 opmerkingen:

Monica's borduurhoekje zei

Dat heb je allemaal weer erg mooi gedaan Veerle! En nog gefeliciteerd met jullie trouwdag, houdt de postbode de komende dagen maar even in de gaten.... Ik heb geen idee hoe lang een pakje er over doet vanuit NL naar BE.
Groetjes, Monica

Veerle zei

Bedankt Monica, je maakt me al nieuwsgierig...maar je weet het...Dat moest je echt niet gedaan hebben!

groetjes, ook aan de kids!

Marianne zei

amai, is dat alweer drie geleden ??? Gefeliciteerd met jullie derde huwelijksverjaardag. Een leuk kaartje heb je gemaakt. En ook je andere creaties zijn weer super.