Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



maandag 9 januari 2012

balloon glow update

Het eerste werkje voor dit jaar dat weer in mijn handen gekomen is, is deze balloon glow. Even op de label klikken om de vorige foto terug te zien en wat het uiteindelijk moet worden.
Dit werk gaat traag vooruit, maar dat weten we van dimensions...

Ik denk dat er binnenkort een nieuw werkje opgezet wordt, aangezien ik er onlangs 2 afgewerkt heb. Het zal dan waarschijnlijk een kleiner en vooral eenvoudiger werkje worden om deze moeilijkere mee af te wisselen....

7 opmerkingen:

Anoniem zei

ziet er anders toch al heel mooi, prachtig uit.

Mvg saramm1987

Pytsje zei

ik vind m mooi hoor, nog maar even doorzetten :)

groetjes, Pytsje

Desirée zei

Je bent toch al aardig opgeschoten hoor en de kleuren zijn erg mooi.

Unknown zei

Wat ziet dit er mooi uit, deze kleuren erg mooi.

Marleen zei

deze wordt heel mooi! ja dimensions moet je met gedachten bij zijn.. ben benieuwd welk nieuw werkje het wordt!

Anoniem zei

heel mooi, prachtig word het

Carol zei

beautiful crosstitch ;)