Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



donderdag 24 mei 2012

Scrapupdate 1

Ook weer gescrapt de voorbije weken/maanden, maar al weer een tijd niets getoond op de blog. Hier een aantal o's over het familieweekendin de Ardennen van afgelopen september.
Ook nu weer een aantal foto's gekanteld, ik heb nog steeds niet gevonden hoe het komt en beter nog, hoeik het kan oplossen. Alle tips welkom.
Voor deze foto's verder gewerkt met de MMe lijn "lost and found". (NOOK kit)
Ik heb ook al een aantal lo's gescrapt van het scrapweekend van voorbije oktober,die volgen later.




















3 opmerkingen:

Pauline zei

Ik zet mijn foto's eerst vanaf de camera via knippen en plakken in een map van mijn afbeeldingen.
Als het nodig is draai ik ze daarna om door met de rechtermuisklik op de betreffende foto te klikken en dan die functie te kiezen.
Daarna kan ik de foto's uploaden bij het maken van een nieuw bericht, ik heb nog nooit problemen gehad.

Teerg zei

Leuke en gezellige LO's!

ScrapsEls zei

Terug een knappe reeks en dit papier is echt wel geweldig!