Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 8 juli 2012

Kaarten

Ik heb nog een paar kaarten die ik te showen heb....

Deze gemaakt in opdracht, voor het huwelijk van Santino's zus. Klassieke 3D kaart met pareltjes en fijne pons voor de randjes.


Deze voor in de bak : stempel van Whipper Snapper, papier jillibean soup, bloemetjes prima + boekenvoordeel, MS pons voor de takjes, prima swirl, marianne design kant, tekststempel Nicole Verkooijen, beige lint uit mijn stash, knop uit voorraad (gekregen via een swap), MS pons voor border.

Deze gemaakt voor een nonkel die 80 werd en zeemansbenen heeft. Stempel : boekenvoordeel, tekststempel Creanijn, papier MME stella Rose, lint meegebracht uit winkeltje in Zeeland, borderpons boekenvoordeel, Tim Holtz ticketstans, Tim Holtz alfa stans Carnival voor de cijfers die uit goudpapier gestanst zijn.

Hier ook de binnenkant beetje aangekleed

En deze voor de verjaardag van mijn ventje :-) Papier jillibean soup, tekstempel + fram : Nicole Verkooijen, siamees stempel Stampinback, thickers american craft, doily uit mijn dressoir :-)



Ben bezig met klassieke 3D kaarten te maken, heb met al die sport op TV (Ek voetbal, Tour, Roland Garros, Wimbledon,....) nog eens een pakje knipvellen verknipt en gekit. Die worden nu dus tot kaartjes afgewerkt. En zo komt er toch nog schot in de map met die knipvellen :-)

Foto's volgen gauw.

1 opmerking:

Tania zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt! Die met de siamees is natuurlijk mijn favoriet ;-)