Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 13 april 2014

Lectuur....


Dag iedereen,

Drukke tijden komen eraan, minder blog- en hobbytijd, maar ik heb een aantal creaties ingepland zodat die automatisch gepost worden tijdens mijn afwezigheid. Volgende week nog 2 dagen naar Duitsland, dus maar 3 werkdagen op bureel en zaterdagmorgen vertrekken we op weekendje richting ardennen. Stop in Waterloo en Namen onder andere....We zien wel waar we allemaal uitkomen. Op paasmaandag komen we thuis en dinsdagmorgen vertrek ik dan voor twee weken richting China voor het werk. Ik vrees dat ik weinig op de pc zal kunnen daar, dus dat wordt even afkicken :-)

Maar ondertussen nog een boek er door. Het heeft even geduurd, heb de laatste tijd minder gelezen. Het was nog eentje van Tess Gerritsen, die leest anders wel vlot. Ook dit verhaal had me in zijn greep en hield me vast tot de laatste pagina. Het verhaal gaat over een fraude zaak waarbij één persoon kan bewijzen dat er gefoefeld werd, maar die wordt uiteraard opgejaagd en er staat een prijs op haar hoofd. Leuk boek! 


Nu heb ik weer een Aspe uit de kast getrokken, "min 1". Normaal lees ik de Aspe boeken vrij snel uit, dus we zien wel wat het geeft. Naar China neem ik dan 1 klepper mee van Elisabeth George, zodat ik met 1 boek de periode kan overbruggen om de avonden te vullen in de hotelkamer :-)



PS : wel grappig, op deze cover die ik van internet haalde staat er "houdt de dief" terwijl op mijn boek "houd de dief" staat. Blijkbaar was de eerste druk foutief gedrukt. Dus de DT fout op de foto is niet mijn schuld.....

Geen opmerkingen: