Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



donderdag 15 mei 2014

Min 1

Dag iedereen,


Eigenlijk al bijna 3 weken geleden, maar net voor mijn reis naar China heb ik nog een boek uit gelezen : Pieter Aspe's "Min 1". Zoals steeds met de Aspe's : heel vlot gelezen, heel snel erdoor.

Uiteraard is het hele verhaal weer een avontuur die Van In en Versavel samen doormaken. 


Voor mijn reis naar China nam ik een grote klepper mee, zodat ik met één boek voldoende zou hebben. Toen ik terug kwam was het toch meer als halfweg gevorderd. Het einde is in zicht. Het is een boek van één van mijn favoriete auteurs : Elisabeth George : "een duister vermoeden". Het boek telt over de 500 bladzijden, dus is een mooie klepper :-)

Geen opmerkingen: