Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



dinsdag 3 juni 2014

Leuk presentje zomaar onverwachts!

Dag iedereen,

Zaterdagnamiddag ging ik langs bij één van mijn vaste volgers van mijn blog om een beetje uitleg te geven over het gebruik van de cuttlebug en over de juiste keuze van bepaald hobbymateriaal voor het maken van de kaartjes.
Haar echtgenoot bleek een getallenteerde olieverf-schilder te zijn die ook zelf zijn schildersezeltjes maakt om de kadertjes met zijn werkjes op te zetten. En dan....zomaar ineens kwam hij af met een ezeltje voor mij! Dus vanaf nu ben ik in het bezit van een handgemaakt, houten schildersezeltje! Ik ben er heel blij mee. Het kan gebruikt worden om kaarten op te plaatsen of lo's en ook handig om eventueel foto's te nemen. Hij gaat zeker mee naar demo's vanaf nu!

Rita, Roger, dikke dank je wel!




4 opmerkingen:

Tania zei

Wauw, wat een leuk, prachtig cadeau!
Het is echt een heel mooi ezeltje, perfect voor kaartjes!

Natalie zei

Wat een geweldig cadeautje, zo lief! Inderdaad een handig hulpmiddel om je werkjes tentoon te stellen. En wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt!!

Sylvia zei

Hoi Veerle,

Jeetje,wat een handig ding.Waar woont die Handyman. :)
Je kaart is ook supermooi.

Groetjes,
Sylvia.

Sylvia zei

Hoi Veerle,

Jeetje,wat een handig ding. Waar woont die Handyman. :)

Je kaart is ook supermooi.

Groetjes,
Sylvia.