Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



maandag 4 augustus 2014

lectuur

Dag iedereen,


Verlof, het vliegt voorbij, zoals altijd, maar in deze periode is er toch net iets meer tijd om te lezen en te knutselen. Vandaag toon ik u de boeken die gelezen werden tijdens onze vierdaagse trip naar Normandië.

De eerste is één van mijn favoriete auteurs : Elisabeth George. Dit is eens geen boek met haar vaste personages inspecteur Lynley en Havers, maar een boek over Becca King. Een meisje met een speciale gave, wat haar in de problemen brengt. Het is een boek waarin dus geen moordzaak op te lossen valt, maar toch heb ik het graag gelezen. Het is het eerste deel van "het fluistereiland". Ook het tweede deel staat op mijn boekenschap en zal dus zeker gelezen worden.
Deel 1 heet "het stormgevaar".


 
 
Het tweede boek is weer een chiklit geworden, vlotte lectuur voor tussendoor, ideaal voor op de vakantie. Terug een Kinsella, en dan nog wel eentje van de shopaholic reeks. Super vlot geschreven en de boeken lezen als een trein. Het gaat weer over Becky en Luke en het heeft de vaste ingrediënten van deze boekenreeks : het gaat over shoppen, geld uitgeven, de prioriteiten van het leven en de liefde. Als je op zoek bent naar lichte lectuur zonder zware inhoud, ideaal voor op vakantie, dan is deze reeks zeker een aanrader.

 
groetjes
Veerle

1 opmerking:

Natalie zei

Ooo, die nieuwe van Elizabeth George kende ik nog niet! Binnenkort toch maar eens de boekwinkel binnenwippen...