Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



maandag 5 januari 2015

Lectuur

De blog is weer wat leven in geblazen, en naast sporadisch weer wat hobby-en kom ik ook weer meer tot lezen toe.
Nog uitgelezen in 2014, en nog op het lijstje van vorig jaar dus :

Marian Keyes, "ben je gek". Super leuk geschreven over weer één van de 5 zussen. Deze keer gaat het verhaal over Helen. Ik las eerder ook al "watermeloen", het verhaal over Claire de oudste zus.
De andere boeken over de drie overige zussen heb ik nog niet in mijn bezit, maar zullen zeker nog eens volgen. Het gaat over "Zoals ze is" - "De vakantie van Rachel" en "Kom terug bij mij". Als ze even luchtig en leuk geschreven zijn, is het lichte, aangename lectuur.



Ook nog net uit voor het einde van het jaar "alarmfase rood" van Tess Gerritsen. Niet mijn eerste boek die ik van haar lees en het blijft een super auteur. Spannend geschreven, je denkt steeds dat je de plot nu wel door hebt en toch gebeurt er telkens weer iets nieuws waardoor het er weer anders gaat uitzien. Het is zo'n boek dat je niet aan de kant kan en wil leggen....Een echte aanrader!

Geen opmerkingen: