Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 13 januari 2008

speciaal kaartje

Noem je dit een kaart of een scrapprojectje? Het is ergens tussenin. Het is bedoeld om met een huwelijk te geven aan een nicht van mij.

de voorkant, hierop wil ik links onderaan een beige geinkt strookje aanbrengen met 'love' op, maar die letters wil ik zaterdag met de cricut snijden die ik dan kan gebruiken van iemand.
de binnenkant. Links wil ik dan de initialen van de trouwers aanbrengen
en helemaal opengevouwen
aan de achterkant van het opengevouwen gedeelte is ruimte voor een persoonlijke boodschap

Verder ook nog een foto van een kaartje dat eerder deze week af was. Het geƫmboste komt uit de voorraad doos (is met de cuttlebug gedaana), ook het uitsnijwerk was reeds gedaan. Het 3D plaatje was ook al gemaakt, dus enkel nog een passende basiskaart en papiertje bij zoeken en deze was af. Echt wel een snelle kaart dus.

Tot blogs!

1 opmerking:

Caroline van Scrap2be zei

Leuk! Mooie kleuren trouwens, voor de trouwers!