Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



donderdag 24 januari 2008

winter wishes

Deze week viel voor het eerst de cardkit van CardArt hier op de mat. Leuke winterse papiertjes van doodlebug. Daarmee dus aan de slag gegaan en vandaag tussen de donkere wolken door geprobeerd er foto's van te nemen. Twee scrapkaarten dus geproduceerd, en geen mallen gebruikt :-( Maar die scrapkaarten zijn zo leuk om te maken :-))

Verder is het thema op de groep nu fruitkaarten, dus daar gaan we er ook weer drie van maken. De eerste twee zijn al af. De eerste is met een borduurseltje van Sjaak van der Went en de tweede, daar komt de bovenste kaart met het borduursel uit de voorraaddoos. Dus gewoon nog plaatje bij gezocht en afgewerkt met stickertjes. Het zijn twee oude plaatjes, dus das ook weer goed gedaan van mezelf :-) Allebei ook weer zonder mallen...dedju ;-)

Voor de rest ben ik al een heel eind op weg met de uitnodigingen voor mijn ma haar feestje. Vandaag het laatste ontbrekende papier gehaald, dus die moeten tegen eind deze week ook allemaal klaar geraken.

Ik wacht nog steeds op de bestelling die ik plaatste bij de egel, dus das nog even geduld. Ook nieuwe stempelafdrukjes zijn onderweg!

Voila, jullie zijn weer bij met mijn creatieve bezigheden!

Tot blogs!!

2 opmerkingen:

Caroline van Scrap2be zei

Ze zijn mooi, hoor, je scrapkaarten! Krijg er alweer een winters gevoel van, lol!

kenneth zei

heej jouw blog is egt top
mooie scrapkaarten en zeker die van je conver
..kortom alles is prachtig

ps valentijn kaartje is super

groetjes
tot blogs