Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



vrijdag 18 april 2008

en we gaan door!

Eerst nog maar verder gewerkt met het papier waar ik niet zo zot van ben... Het moet toch ook opgebruikt raken hé...
Stempelafdrukje van Magnolia en Aud design (tekstrondje) :
Deze met een stempelafdrukje van Sugar Nellie en opnieuw tekstrondje van Aud Design :
Dan weer wat scrapwerk. Nog een pagina met het Sassafraslass papier. Deze hoort bij 'We' die ik gisteren poste. Eveneens zwart wit foto's en zelfde bloempjes/papier....
Deze hoort dan weer bij 'bruidskindjes' en 'Married' van gisteren. Met het papier van Rusty Pickles. Het papier is al vrij druk dat ik de pagina's vrij bescheiden hou...
Verder ook nog eens gekleurd cardstock gebruikt. Ik grijp bijna altijd naar wit en zwart, maar ondertussen ligt hier wel nog een pakje gekleurd cardstock dat weggewerkt moet worden...Desnoods kan ik ze natuurlijk wel nog gebruiken voor de kaartjes....
Deze zijn met foto's van het eerste borduurdagje bij Wendy en Bruno in februari. Papier is een lijn van Rusty Pickles.

En dat was het weer...
groetjes en tot blogs

Geen opmerkingen: