Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 13 april 2008

knutselen

Hallo,

Vandaag weer heerlijk aan de knutsel gegaan!
Er waren weer een aantal kaarten die ik eerder deze week geborduurd en embost had, die nu afgewerkt zijn.

Eerst een aantal kerstkaartjes.
GAMU 19
GAMU 20
GAMU 21
Ook een scrapkaartje gemaakt met nog wat restjes van de card kit van januari
De twee kruissteek werkjes van eerder deze week zijn ook in een kaart verwerkt:
Verder had ik ook nog twee kaarten liggen die gemaakt waren op de hobbydag bij Wendy en Bruno, maar ik had toen geen stempels of afdrukjes bij, dus die zijn nu ook afgewerkt :

Voor het goede doel is er op het borduurprikbord nog eens een round robin bezig, en daar heb ik deze leukerd op gezet :

Verder is er nog schitterend nieuws : IK BEN DOOR WENDY EN BRUNO GEVRAAGD VOOR HUN DESIGN TEAM!!! Ik vind het zo super!! Ik zou sowieso alm demonstreren op de opendeurdag van de winkel, maar nu dit ook nog! Ik had het helemaal niet verwacht! Zowel mijn scrapwerk als mijn kaartjes zal je nu dus regelmatig zien verschijnen op hun site
groetjes en tot blogs!

1 opmerking:

Unknown zei

Weer mooie kaarten Veerle. Wat leuk dat je nu in dat designteam zit.