Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



vrijdag 5 september 2008

scrapupdate!

Hierbij dan de scrapwerkjes van de laatste weken !


Vorige week op crop geweest met Daph naar Martine in Ekeren. Daar is deze spread ontstaan, thuis verder afgewerkt. Het rechtse deel van de spread is gemaakt naar de schets van Daphné :




De dag erna ben ik thuis aan de slag gegaan met de foto's van de PAT van vorig jaar. Het is ook een spread geworden. En ook al weer met dat leuke dreamstreetpapers papier ( te verkrijgen bij in2hobby ! ) Hiervan is de linkerhelft gemaakt naar een schets van Judtih van het SBF




De laatste lo is een gelifte lo. Hij was erg moeilijk vond ik... er staat zoveel op en nogtans slechts 1 foto....de lijnen op de achtergrond zijn er zelf bijgetekend....




DAt was het weer. Nu ga ik aan de slag voor de beurs in Mechelen en de kaartenworkshop in oktober bij Wendy en Bruno. Dus de volgende update zal waarschijnlijk weer even op zich laten wachten
groetjes!!!

4 opmerkingen:

Krisje zei

Heel mooie LO's Veerle! Ben nieuwsgierig naar je werkjes voor de beurs! Ik kom zondag xxx

Chantal van de Kant zei

Mooie LO's. Is die lift toevallig eentje van het forum in Nederland? Een van mijn scrappers deed er nl. ook aan mee. Moeilijke hoor om te liften, vooral met die strepen. Dat vond zij ook. Maar hij is echt goed gelukt.

Wendy zei

Heel mooie lo's hoor Veerle!

Groetjes,
Wendy en Bruno

Veerle zei

chantal, het is inderdaad een lift van SBF