Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 28 september 2008

update!

Ja, mensen, ik weet het! Weer veel te lang geleden dat ik geblogd heb! Maar dat is grotendeels de schuld van de hobbybeurs in Mechelen... Daar had ik een aantal kaarten voor gemaakt en bovendien stond ik er donderdag en vrijdag op de stand van in2hobby en dat zijn echt wel vermoeiende en lange dagen.. Maar nu zijn we er met een grote update!

Eerst even een paar ATC'kes tonen. Heb de smaak nu wel te pakken om zo mijn restjes weg te werken :-)

Een muziek ATC. Foto is niet denderend. Deze is nog te ruil.

" Romantic writing", ook nog te ruil
"glossy Pierrot", ook te ruil. Moeilijk om met de glans mooi op foto te zetten... achtergrond is met alcoholinkt...
Deze is al weg, alweer onduidelijke foto door glans :
Enkele kaarten met de nieuwe BG lijnen en de Petaloo bloemen, te bezichtigen op de beurs

De swap van muziek ATC's georganiseerd op het forum. Dit was mijn inzending :


De ATC swap 'cijfers' van op het forum. Mijn inzending :

En nog een paar kerstkaarten om het bakje te vullen :




Momenteel ben ik vollop aan het experimenteren met stempels. Ik heb ondertussen alweer een aantal kaarten klaar maar die moeten nog gefotografeerd worden. Verder alles voorbereiden voor het scrapweekend volgende week!! Whoehoe!! Kijk er al naar uit! Hoop veel te scrappen, te stempelen, te fotograferen, ideeën op te doen, te kletsen, en mij te amuseren....
tot later!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie kaartjes en atckes!!! Ik kijk ook erg uit naar het scrapweekend!! Ik ga nu wafelkes bakken en hopelijk zijn die dan nog niet op tegen vrijdag, zodat ik er nog kan meenemen.

Krisje zei

Heel veel mooi spullen! De kaartjes met de penny blacks zijn mijn favoriet :D Ik heb er zelf geen meegenomen van de beurs omwille van al drie Sarah's en geen budget meer ;-)

Bieke zei

Heel veel mooie kaartjes en atckes heb je gemaakt. Wow.