Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 14 december 2008

cadeautjes

De kerstperiode....een mens houdt ervan...of niet... Ik ben dus iemand die wel verzot is op deze periode van het jaar. Voor mij was het vorig jaar dan ook een echte kwelling dat ik in het ziekenhuis lag en niets kon doen voor cadeautjes, kaartjes, versieringen,....

Dit jaar wordt dat dus ruimschoots gecompenseerd.
Gisteren en vrijdag heb ik me bezig gehouden met dit doosje. Een blank houten doosje gekocht bij Dille en Kamille. Dan geschilderd met de paintdabber 'pearl' zodat het een mooie glans kreeg en bekleefd met gemat designpapier van dreamstreet. Aan de binnenzijde van het deksel nog een stempelafdruk gemat voor de afwerking en een iets persoonlijker touch....de inhoud... 6 repen chocolade waarvan ik de wikkels af gehaald heb en vervangen door wikkels van dezelfde papierlijn. Zo is alles een mooi geheel en het doosje is perfect bruikbaar achteraf als de chocolade op is :-) Dit doosje is naar mijn broer gegaan. Vandaar de neutrale kleurtjes. Zou niet moeten proberen hem een bloemekes doosje te geven of zo :-)























De kwaliteit foto's is niet super, het blijft moeilijk met dit weer mooie duidelijk foto's te maken

Geen opmerkingen: