Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



dinsdag 23 december 2008

jaarlijkse date...

...Met het boekenfestijn

De meeste mensen gaan vooral voor de boeken en ik ga vooral voor de knutselspulletjes :-)

Eerst een paar borduurpakketjes :

Wat stempels:

en natuurlijk scrapspulletjes :
Chipboardletters, een sneeuwvlokpons voor één euro, brads, zelfklevende figuurtjes die ik op ATC's wil verwerken....
...sterretjes, stickers ivm reizen, stickers ivm sneeuwmannen, ...
veel rub-on alfabetten ! De kleine zwarte van Karen Foster waren 0.99 cent! Kon ik dus echt niet laten liggen!!
Dan toch ook even langs de boeken gelopen met volgende buit : 2 sudoku boeken voor mijn ma onder de kerstboom, 2 Pieter Aspe's en een boek over borduren om ook weg te schenken aan een goede borduurvriendin....
Het was weer de moeite!
Tot volgend jaar weer!!

4 opmerkingen:

Karin zei

wat een mooie aankopen zeg! :-D

Groetjes karin

Anoniem zei

ben er ook geweest ,en er was superveel knutselmateriaal!!!
veel mooie stempels , letters ,lint...Kan al bijna niet meer wachten tot de beurs van Kortrijk.
groetjes , Ann Goesaert

Resie06 zei

gho amai waar was die boeken beurs?
wel de moeite geloof ik! Veel plezier ermee Veerle
groetjes Resie

Monica's borduurhoekje zei

Mooie dingen heb je gekocht!

Bedankt voor de pakketjes en het borduurboek dat ik van je mocht ontvangen. In het boek heb ik al een aantal voorbeelden gezien voor minstens 3 komende verjaardagen van je!

Groetjes, Monica