Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 24 april 2011

kaarten

Ik zie dat het alweer een tijd geleden is dat ik de blog nog eens ge-update heb. Toch is er één en ander te melden. Ondertussen ben ik opnieuw naar de beurs in Zeist gegaan (zal ook foto's uploaden), heb toch een aantal kaarten gemaakt en ben ook met ATC's bezig geweest.
Ook het scrappen komt terug in beeld, maar nog niets op foto.

Ik zal beginnen met de kaarten die ik al gefotografeerd heb :

Deze is gemaakt met een nieuwe stempel uit Zeist. Formaat is 10*10cm

Deze is al verstuurd naar een jarige hobby-vriendin :-) Gemaakt met papier van Stello Roze


En dan was ik voor een swap hopeloos te laat, dus heb ik drie sorry kaartjes gemaakt met restjes en die verstuurd naar de deelnemers :







Ik heb voor mijn ma ook een paar rouwkaarten gemaakt, eenvoudig gestempeld, maar die moet ik nog op mijn pc'tje uploaden, foto volgt later!






Geen opmerkingen: