Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



donderdag 9 juni 2011

HIJ IS AF!!

Er is er nog eentje afgeraakt....eindelijk :-)
Met assistentie tijdens de laatste loodjes en de stiksteekjes....

en hij is zo geworden :

heb ik nu toelating om een nieuwe op te starten? ..... ;-)


of misschien eerst nog eentje afwerken....we zien wel....

10 opmerkingen:

Amarins zei

Hij is erg mooi geworden.
Groetjes,
Amarins

Tania zei

Oooh! mooooi. Ruim op tijd voor kerst! De mijne is ook bijna klaar.

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

wat mooi , echt wel veel werk aan de stiksteekjes hè , maar je eindresultaat is prachtig !

x zei

heel mooi!

Saskia zei

mooi geworden!

Marianne zei

mooi hoor, maar nu moet je er wel nog een sok ban maken hé ;-)

kruissteekje zei

Mooi !!!
Ik zou er eerst nog eentje afwerken...

Desirée zei

De sok is erg mooi geworden! Ben benieuwd naar je volgende werk.

Monica's borduurhoekje zei

Mooi geworden Veerle, wil je de mijne afmaken waar ik een jaar of vier geleden aan begonnen ben ;-) Grapje, ik moet er zelf gewoon aan verder gaan.

Groetjes, Monica

Babs zei

oeps, ik scrol precies niet echt te veel naar beneden :$ Hij ziet er echt prachtig uit, en natuurlijk mag je een nieuwe beginnen. Welke wordt de volgende?