Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



vrijdag 3 juni 2011

opnieuw kaarten....

Ik had het al gezegd, in verlof, dus extra veel "productie" :-)
En de stempels van Evelyn liggen hier te lachen naar mij, dus ja, dan ga ik er ook sneller mee aan de slag hé...

Ik had nog twee kleine kaartjes nodig, gemaakt van restjes van ecoline achtergond. De kaartjes zijn 10x10 cm. Dat is een leuk formaat : toch vierkant (en bij de vierkante kaarten is alles net iets beter in balans) en kan toch in een gewone omslag, dus gewone portkosten!





En dan dus weer aan de slag gegaan met de stempels van Evelyn :
















Op de kaarten is hier en daar ook met stickels gewerkt, maar dat is niet altijd duidelijk op de foto's....






tot de volgende maar weer!

3 opmerkingen:

Eline S. zei

Leuke kaartjes Veerle!

Ik maak zelf ook allerhande spulletjes, kom zeker eens kijken op mijn blog of facebookpagina.

Groetjes
Eline S.

www.facebook.com/elines.producten
www.elines-producten.blogspot.com

Saskia zei

wat een prachtige kaarten

Monica's borduurhoekje zei

Mooie kaarten heb je gemaakt!