Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zaterdag 31 december 2011

borduursels



Ik heb deze ook afgewerkt, nog net op de valreep 2011. Ik vind het een super leuke en

hij komt normaal boven de kattenbak te hangen. Er was iemand die voorstelde om hem in de WC te hangen, die vind ik ook goed....afwachten dus, eerst maar op zoek naar een geschikte kader

3 opmerkingen:

Mich zei

Haha die vind ik erg leuk. En nu nog de kat leren lezen ;-))

ScrapsEls zei

haha ik vind deze superleuk gemaakt!

Baukje de Vries zei

Leuk borduurwerk en met die groep katten is super leuk. Ga je het inlijsten? Groet Baukje.
Mijn blog: Bayke nifelt.