Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zaterdag 31 december 2011

laatste bericht van 2011

Ik had vorige week ergens gezegd : ik wil nog graag die twee borduurwerkjes af hebben dit jaar en het eerste boek van Jill Mansell uitgelezen hebben. En.....me happy, want het is gelukt. Het boek is al uit van begin van de week, het eerste werkje poste ik eerder al (do you mind?!) en nu deze, hier heb ik nog een uurtje werk aan gehad, maar is dus ook af in 2011. Deze ben ik gestart in juni of juli 2010....

Zo, dit zal mijn laatste bericht voor dit jaar zijn, ik wens iedereen voor straks een leuk en veilig eindejaar toe. Maak er een leuke, gezellige avond van en tot volgend jaar!



1 opmerking:

Tania zei

Hé Veerle, je kittens zijn heel erg mooi geworden. Veel borduurplezier in 2012.