Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



vrijdag 3 januari 2014

Lectuur....

Dag iedereen,
 
Voor de mensen die mijn blog al langer volgen, die weten dat ik ook een lezer ben.... Ik lees gemiddeld zo'n 2 boeken per maand. Einde december was er boekenfestijn in Gent, dus uiteraard langsgegaan en een aardige buit gescoord :
 
 
Ondertussen zijn er van deze stapel al 2 gelezen, de derde gestart. Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in wat ik allemaal lees : bovenaan de blog is een tab 'gelezen lectuur', daar kan je zien wat ik de laatste jaren allemaal gelezen heb, en het boek waarin ik bezig ben staat in de linker kolom vermeld "wat ligt er op mijn nachtkastje". Meestal gaat het over thrillers/detectives of chicklit.
 
Met de feestdagen heb ik drie boeken bons gekregen, dus ik kan nog wel even voort :-)
 
De eerste voor 2014 is deze geworden : Sophie Kinsella; "de tennisparty". Lichte, vlotte lectuur :-)
 
 
Nummer twee is ook eentje van Sophie Kinsella, "Wat spook jij uit?"

2 opmerkingen:

Cindy zei

Oh Sofie Kinsella lees ik ook heel graag. Of Jill Mansell, ook goeie chicklits! Veel leesplezier!

Ans Gilbert zei

Hoi Veerle,
Leuke stapel boeken, mijn voorkeur gaat uit naar literaire thrillers,of detectives, ik heb de boeken van Kathy Reichs, Patricia Cornwell en Tess Gerritsen al gelezen, ga nu beginnen aan Mo Hayder..groetjes Ans