Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



maandag 24 maart 2014

'tot stof vergaan'

Dag iedereen,

Het volgende boek is gelezen en kan op de 'done' stapel :-)
Deze keer was het 'tot stof vergaan' van Kathy Reichs. Voor de mensen die haar niet kennen, op haar boeken is de televisieserie "Bones" gebaseerd.
Ook in dit boek gaat hoofdpersonage Temperance Brennan op zoek naar de waarheid achter een aantal lijken die haar pad kruisen. Een goede thriller, maar als ik moet kiezen tussen Kathy Reichs en Tess Gerritsen ga ik toch voor Gerritsen, die lees ik nog net iets sneller en kan ik moeilijker opzij leggen./


De volgende wordt weer eentje van Gerritsen :-)





1 opmerking:

Anoniem zei

Deze heb ik nog niet gelezen.Wel al een paar andere van haar. Ik lees haar boeken wel graag!