Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 20 juli 2014

Griekenland 2005 - deel 1

Dag iedereen,

 
Aangezien ik onlangs naar boekenfestijn ging en daar een hoop albums kon scoren ging ik aan de slag om mijn losse layouts te klasseren en een plaatsje in het album te geven....
En ik stootte op een stapeltje "vergeten" layouts... Foto's van onze reis naar Griekenland in 2005, we waren nog niet eens getrouwd.... De meeste layouts zijn in 2011 gemaakt, een deel in 2012 en ééntje in  2006, een spread in 2007 en een spread in 2008 :-) Dit zouden we kunnen bestempelen als een "lange termijn project" :-) Zeker als je weet dat nog niet alle foto's gescrapt zijn, dus misschien moet ik daar ook nog maar eens werk van maken, zodat de stapel half afgewerkte projecten mindert :-)
 
Ik laat de layouts in verschillende berichten passeren de komende dagen, aangezien een hele stapel is :-)
 







 

Geen opmerkingen: