Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



maandag 14 juli 2014

kattenstoet 2012 : deel 1


 Dag iedereen,

Ik had een crop namiddag gepland bij me thuis met Daphne op 29/06, nog net voor ze op reis vertrok naar Amerika. Ik installeerde me in de living met de foto's van de kattenstoet 2012. Oei, ook alweer 2 jaar geleden....dringend tijd om de foto's te scrappen dus :-)
Ik nam er het pakket bij dat ik besteld via crafty steals : een MME lijn : "Collectables" met bijhorende embelishments allerlei. Ook het programmaboekje van de stoet nam ik erbij voor de titels en journaling en ik kon aan de slag.
Omdat ik natuurlijk lang niet klaar was tijdens ons namiddagje scrappen (meer als 70 foto's) en mijn materiaal toch bleef liggen op de living tafel, heb ik in die week rustig voort gescrapt en een weekje later was het album af :-) Ziehier de resulaten :





Geen opmerkingen: