Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



dinsdag 19 februari 2008

nieuwe creaties

Hallo,

Weer een aantal zaken te showen.
Eerst het borduurwerk voor mama's zestigste verjaardag dat ik deze week afgehaald heb bij de lijster. Ik ben ervan overtuigd dat ze hier niet kijkt, dus deze kan al geshowd worden. Ze krijgt hem op haar feestje op acht maart.

Verder heb ik een cadeaudoosje gemaakt voor Gaetan, om centjes te geven. Santino is zijn peter en staat nog een paar cadeaus achter :-/ Dus dat wordt één groot spaarpotje ;-) Gemaakt adhv een mal van Rahder.
Deze spread gemaakt voor de blog van Art Noevoo. Hij is deze week gepost, dus mag geshowd worden :-)



En begin februari kwam de bestelling garen binnen :-) Is het niet heerlijk om dit te zien liggen :-) 470 strengen!! Niet allemaal voor mij (gelukkig voro mijn portemonnee!!) maar wel heel erg leuk om ze te verdelen, vast te nemen en allemaal te ordenen :-)


Heb nog een paar dingen achter de hand die ik nog niet kan tonen, maar dat komt wel ;-)
Tot blogs!

2 opmerkingen:

Daan zei

Wauw wat een mooie borduur creatie, ben zelf ook een groot liefhebber van borduren.

En schitterende creaties heb je gemaakt en ja dat borduurzijde heerlijk om het in je handen te hebben

Caroline van Scrap2be zei

wat een heerlijke collectie, al is het dan maar voor even, lol!