Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



vrijdag 22 februari 2008

scrappen

Ik heb de laatste dagen weer heerlijk kunnen scrappen en hier komen weer een aantal foto's.

Deze lo is gisterenavond gemaakt tijdens een online crop op het scrapforum. Het was de eerste keer dat ik deelnam en moet zeggen dat het me goed bevallen is. De lo is heerlijk snel gecreërd.



Verder een volgende pagina voor de PA. Deze is voor week 5, the little picture. Een beetje freestyle....voor 't eerst ook gedoodled





En omdat vrienden van ons bekend maaakten dat ze zwanger zijn (rara wie??) snel een kaartje gescrapt en gestuurd. Leek me wel leuk.


Mijn hoofd bruist nog van ideeën, projecten, .... maar zo weinig tijd...
Ik ben druk met de lo's voor het low budget project van mijn tante...verder ook nog een aantal wedstijden....en ik zie zoveel mooie dingen op 't net die me inspireren maar ja....
Vandaag opnieuw bloed laten nemen en maandag naar de dokter, en als alles goed gaat misschien terug aan't werk, misschien halftijds...maar dan zal er nog minder tijd zijn om te scrappen en te knutselen....
tot blogs!

3 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Caroline van Scrap2be zei

leuk, je resultaat van de online crop! Ik zal ook eens moeten meedoen precies! Toffe papierkeuze overigens!

Vanessa zei

Erg mooie lay outs weeeral! Jij bent echt goed op dreef super!