Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



donderdag 14 februari 2008

resultaten van het creatieve weekend!!

Hallo,
Na een super creatief weekend met de kaartenmaakdag bij Marianne op zaterdag en de scrapdag bij Inge op zondag, hier de eerste resultaten!

Ik heb een aantal lo's opgebouwd bij Inge en nu afgewerkt :-)
De eerste is er eentje met een foto van tijdens onze huwelijksreis. Het is een lift. Papier is van Karen Neuburger, butterfly joy petite en joy stripe. Bloemen van Artemio, brad van MM, stukje kant, papieren onderzettertje en white stickles


De tweede is er ééntje met een foto van de grootouders van Santino, genomen op de dag van onze burgerlijke trouw, op het tuinfeestje achteraf bij mijn ouders. Ook een lift. Papier van Sassafras lass, serendpity owl pals enchanted forest en allure. Bloemen van prima marketing, brads van MM lint van li'l davis en stukje kant

De derde is er ook ééntje met een foto van de huwelijksreis, en eveneens een lift. Liften gaat lekker snel en geeft meestal erg leuke resultaten. Papier is terug van Sassafras lass, en een paar bloemetjes van prima marketing en stukje lintvan li'l davis. De lo is vrij eenvoudig gehouden. Ik vond hem wel mooi zo.


En dan de eerste kaartjes afgewerkt waarvan ik het embos en prikwerk zaterdag deed bij Marianne. Omdat ik dus mallen van de andere dames gebruikt heb, geen punten voor de GAMU uitdaging.





Zo, heb nog een paar emboste en geprikte kaartjes liggen voor afwerking, dus die volgen later wel. Verder ook een lo gemaakt voor een wedstrijd, dus die kan ik nog niet tonen.
Ik hoop van verder te kunnen met mijn PA uitdaging, want de achterstand loopt op. En dan het project voor tante...ook nog een hoop werk!
Tot blogs!

2 opmerkingen:

daphné zei

Ik vind je lo's prachtig. ik heb ook enkele papieren liggen uit deze lijn, maar nog nooit aan gebruiken toegkomen. Nu heb ik in ieder geval al inspiratie gevonden. Je kaarten vind ik ook super geslaagd. Dat was me wel een creatief weekendje.
groetjes
Daphné

Caroline van Scrap2be zei

Leuk gedaan, Veerle! Ook tof dat je details laat zien.