Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 23 januari 2011

gescrapt!

Een weekje verder....veel geborduurd aan de kerstsok, maar het is een pittig deeltje! Ik kwam ook zonder het bling bling garen te zitten, dus snel besteld en ondertussen terug in huis...

Ook met het lezen mooie vooruitgang geboekt. Boek nummer drie voor dit jaar is erdoor en boek vier is gestart (titels zie gelezen lectuur; en boek dat ik bezig ben zie zijbalk) Als ik aan dit tempo voortdoe, dan heb ik boeken tekort om het jaar rond te maken tot de volgende boekenfestijn beurs....

Gisteren een gezellige dag gehad met Vicky en Daphné...de eerste voorbereidingen voor het scrapweekend 2011! Eerst samen de locatie bezocht, daarna ideeën laten bruisen en lekker brainstormen...tussendoor natuurlijk m&m's verorberd en gecropt en ziehier mijn resultaat.

Foto's van stempel-event in Zeist, april 2010 en weekend Rotterdam, januari 2010. De foto's geraken aardig weggescrapt zo. lo's zijn zoals altijd bij mij : witte cardstock, liefst niet overvol en vrij sober. Foto's van Zeist verwerkt met papierlijn van create paper en foto's van Rotterdam weggescrapt met papier van Bo Bunny. De lijn die ik ook al gebruikte voor de foto's van het weekend weg met mijn ma. Ik vind dit een hele mooie lijn en heb nog een paar vellen, dus er volgen nog lo's hiermee....

Genoeg gebabbeld, hier de foto's









Vandaag weer goed opgeschoten in de hobbykamer : weer een deel opgeruimd. Alles krijgt stilaan een plaatsje...Moet dringend nog eens achter de bureau gaan, dan kan alles finaal worden ingericht....

6 opmerkingen:

Pauline zei

Creatief hoor, erg leuk geworden!

Anoniem zei

wat leuk!


vind de tiggers seasons erg leuk maar wel veel kwartsteekjes blegh

Monica's borduurhoekje zei

Leuk hoor! 'k wist niet eens dat we een 'soepstad' hebben ;-)
Groetjes, Monica

Unknown zei

Het ziet er heel leuk uit :)

Creanijn zei

we moeten dat meer doen hé, er wordt dan een keer goed serieus gescrapt!

sollie zei

Wij zijn deze zomer ook naar Rotterdam geweest en ons hotel lag ook bij de Erasmusbrug. Superleuke stad hé