Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zaterdag 29 januari 2011

hobbykamer ingewerkt.....

Ik heb de hobbykamer natuurlijk ingewerkt.... Gisterenavond is Santino nog even gaan trainen, omdat hij vandaag een belangrijke match heeft, dus was alleen thuis.
Dus : deze in elkaar geflanst, Santino met zijn petekindje. Eerste foto is met flits, maar toont beter de kleuren, de tweede zonder flits. Ik vind hem zelf wel geslaagd : veel embelishments gebruikt voor mijn doen : lint, knoopjes, scrapfloss, mini letters,....


paar detailfoto's


Volgende foto-stapeltje uit de doos, zijn de foto's van onze city-trip naar Keulen in oktober van 2009.
eerst deze gemaakt. Ik had eerder al een lo gemaakt (in maart 2010) en deze moet er naast passen in het album, dus dat was de start van de creatie van deze : zelfde papier, zelfde bloemen...


Dit was de reeds gemaakte lo die er naast komt :


En dan deze morgen met een half oog op de match van Clijsters (goed zo Kim!! ) deze twee gemaakt . Weer zelfde papierlijn, daar hou ik wel van : alle foto's met hetzelfde thema proberen verwerken met papier van dezelfde lijn.....

Hier ook martha stewart pons gebruikt. Ze is eigenlijk te groot voor kaartjes, dus moet ze maar gebruikt worden op de scrappagina's :-) en nu ze zo voor mijn neus hagt te bengelen, zal ik er misschien wat vaker naar grijpen....

en detailfoto:
Dit was het voorlopig. Met mijn nieuwe ruimte heb ik zin om lekker door te scrappen, en eens wat oudere foto's weg te werken. Dus wie weet wat komt er nog allemaal..... :-)

3 opmerkingen:

Desirée zei

Leuk dat je bent begonnen in je hobbykamer, het ziet er super uit!

ScrapsEls zei

Vind je layouts van Keulen super geslaagd! Mooie kleuren waar je mee gewerkt hebt!

Monica's borduurhoekje zei

Leuk dat je je hobbykamer hebt ingewerkt! Mooie scraps heb je ook weer gemaakt!
Groetjes, Monica