Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



woensdag 1 augustus 2007

kaartjes

Hier zijn we weer met de creaties van vandaag en gisterenavond.
Gisteren heb ik deze nog gemaakt : gecombineerd borduursel met pailletjes en pareltjes.
En dan was ik ook al gestart met deze kaart, die ik deze morgen afgewerkt heb. Een heerlijk leuk stempelafdrukje met frisse kleurtjes. Voor de rest heb ik de kaart vrij eenvoudig gehouden. Anders werd het direct te druk....
En dan de kaart die deze middag uit mijn handen gekomen is, naar het voorbeeld van een kaart op één van de Zweedse sites. Ik heb met één van mijn Magnolia stempels een meisjeskaart gemaakt. Ik heb de kaart afgewerkt met rub-ons en voor het eerst zelf bloemen gemaakt uit papier.Ik moet zeggen dat ik er zelf best tevreden over ben.De beurzen-tijd komt er weer aan. Ik wil sowieso naar Mechelen, waar ik vorig jaar voor het eerst heen ging en mijn ogen uitkeek. Het valt wel heel slecht, want op zaterdag ben ik de hele dag weg naar Piens in Nederland voor een workshop scrappen. Dus ik moet proberen de vrijdag verlof te krijgen zodat ik toch in Mechelen geraak. Het zal een druk knutsel-weekend worden. Ik zou eventueel ook naar de knotsgekke kaarten en scrapdagen willen gaan. Ik ben er nooit eerder geweest maar heb er wel al veel goede dingen over gehoord. Ik zou kunnen meerijden met Els. Ik ben het nog niet helemaal zeker, we zien wel. We zouden gaan op elf augustus. We weten weer waarvoor we aan het werken zijn :-)
Dat was het weer, tot blogs!

Geen opmerkingen: