Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



donderdag 2 augustus 2007

making love

Hier is ie dan : mijn 'tussendoortje'. Ik ben er toch nog bijna de ganse dag mee bezig geweest, tussen het hh door. Erg veel stiksteekjes, maar die maken het ook volledig 'af' natuurlijk. Ik vind dit plaatje erg mooi. Het bestaat ook in kleur, maar ik koos voor de 'zwart wit' versie (met hier en daar een kleuraccent). Van deze reeks bestaan er nog een aantal patroontjes, die ik in de toekomst misschien ook wel zal maken. Het lijkt me leuk ze dan allemaal gelijk in te kaderen en aan een muur te hangen.

Hier komt de foto : het werkje moet wel nog gewassen en gestreken worden, vandaar dat er schaduw op valt.
Morgen de laatste dag verlof. Maandag terug aan de slag. Misschien dit weekend nog een beetje knutseltijd vrijmaken alvorens terug naar 't werk te gaan. Hoewel, volgend weekend is de eerste beurs er al, en de week erop hebben we de feestdag die de week breekt...

Tot blogs!

1 opmerking:

Vanessa zei

wauw wat mooi!!!!!!!!!!!!!!
dat heb ik ook nog een tidjje gedaan, wie weet, ooit nog eens!! hihi!